La cantaora catalana Laura Santos, una de les veus més prominents del flamenc a Barcelona, oferirà un recital acompanyada pel guitarrista barcelonès Edgar Platón.
Santos ha actuat en llocs emblemàtics com el Palau de la Música Catalana i ha col·laborat amb artistes com Chicuelo. A partir del 2018, va començar a explorar sons més universals, combinant flamenc amb música electrònica en el seu projecte en solitari.
Actualment, compagina varis projectes, al FlamenGi acudirà amb la seva versió més flamenca amb Edgar Platón.
Servei de bar i venda de tiquets per a menjar.