“Díptic” es una obra que nace de la idea de un concierto ilustrado, a cargo del guitarrista Alfredo Lagos, y cuenta con el baile de un gran referente de la danza actual, Andrés Marín. Tots dos són protagonistes i ambdós discorren amb fluïdesa entre la improvisació i el muntatge. Amb diversos premis importants en la seva carrera, entre ells el Premi Nacional de Dansa, Marín és un bailaor divers i plural, les seves creacions reflecteixen la llibertat creativa dins d’una gran tasca de recerca artística, tan important en aquests temps. Alfredo Lagos, per la seva banda, és la visió actual de la guitarra, que reuneix sensibilitat, creativitat i tècnica. Tots dos fan d’aquest «Díptic» un espectacle on es demostra que en l’art flamenc encara queda molt per dir.